DOSTAWY TOWARU METODĄ WYSYŁKOWĄ

1. Dostawa zakupionego towaru na stronie sklepu internetowego przez Klienta albo przez Przedsiębiorcę indywidualnego zwanego później również, jako „Klient” odbywa się za pośrednictwem Firmy kurierskiej współpracującej ze sprzedawcą towaru.

a) firmą kurierską DPD, INPOST, Poczta Polska (Możliwość wyboru firmy kurierskiej)

b) firmą kurierską obsługującej skrytki pocztowe (Paczkomaty - Inpost)

2. Sprzedawca realizuję dostawę zamówionego towaru w systemie wysyłkowym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Klient zamawiający towar metodą wysyłkową poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu ze Sprzedającym w celu ustalenia szczegółów indywidualnej wysyłki.

3. Termin dostawy towaru znajduje się na stronie produktu. Dostawa towaru w szczególnych przypadkach może ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową tylko w dni robocze( poniedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy – świąt).

Przy wyborze przez klienta tradycyjnego przelewu bankowego. Sprzedawca wysyła towar po zaksięgowaniu pełnej wartości zamówienia.

4. W przypadku wybrania dostawy przez Klienta towaru za pośrednictwem Firmy kurierskiej. Towary są wysyłane na podany adres przez Klienta w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

Wybór przewoźnika może być uzależniony od:

- wagi towaru zamówionego,

- sposobu ich bezpiecznego przetransportowania,

5. Klient po otrzymaniu towaru jest zobowiązany do zbadania przesyłki pod względem ewentualnych uszkodzeń oraz kompletności zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości dostarczonej przesyłki, Klient ma prawo żądać od przewoźnika spisania protokołu szkody oraz poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Sprzedającego.

6. W przypadku wybrania dostawy przez Klienta towaru za pośrednictwem Skrytki Pocztowej. Towary są wysyłane na adres danego Paczkomatu wskazanego przez Klienta w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

7. Do każdego zamówienia Klienta drogą wysyłkową jest dołączany dowód zakupu (paragon, lub faktura VAT). Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów następuję drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres E-mail w formularzu zamówienia. Pliki są wysyłane w formacie pliku elektronicznego PDF. Klient może odtworzyć podany plik PDF za pomocą darmowego programu obsługującego dany format.

ODBIÓR TOWARU METODĄ STACJONARNĄ

1. Klient albo Przedsiębiorca indywidualny zwany później również, jako „Klient” ma również możliwość wyboru formy odebrania osobiście zamówienia za pośrednictwem sklepu stacjonarnego w godzinach pracy sklepu znajdującego się:

Romek-Elektro Sp. z o.o.

ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

Podczas wyboru sposobu odbioru zamówienia za pośrednictwem Sklepu Stacjonarnego rodzaj dowodu zakupu jest wystawiany przez Sprzedawcę w formie wybranej przez Klienta w trakcje wypełniania formularza zamówienia.

Towary zamówione i opłacone z odbiorem osobistym w Sklepie Stacjonarnym są przygotowywane przez Sprzedawcę do odbioru przez Klienta.

Klient jest poinformowany o możliwości odbioru towaru przez sprzedawcę drogą elektroniczną lub telefoniczną (rozmowy, SMS).

Czas odbioru opłaconego przez Klienta zamówienia wynosi 2 dni robocze liczone od chwili poinformowania go o tym.



ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROTY



1. Klient albo Przedsiębiorca indywidualny zwany później również, jako „Klient” ma prawo na odstąpienie od umowy / zwrotu zakupionego towaru na odległość. Konsument ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych liczących się od momentu wejścia w jego posiadanie.

Klient korzystający z możliwości odstąpienia umowy / zwrotu jest zobowiązany o dostarczenie na koszt własny zakupionego towaru na adres sklepu:

Romek-Elektro Sp. z o.o.

ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

2. Kiedy Klient lub Przedsiębiorca Indywidualny możne dokonać zwrotu towaru?

- Towar został rozpakowany w celu sprawdzenia poprawności działania oraz kompletacji zamówienia na takiej samej zasadzie jak dokonanie zakupu w sklepie stacjonarnym,

- Towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych oraz wizualnych,

- Towar posiada kompletny zestaw dołączony przez Sprzedawcę,

- Towar nie został wykonany na specjalne zamówienie pod Klienta,

- Towar posiada oryginalne opakowanie wchodzące w skład zestawu.

3. Kiedy prawo odstąpienia od umowy / zwrotu nie przysługuje klientowi oraz Przedsiębiorcy indywidualnemu?

- Towaru uszkodzonego w sposób mechaniczny oraz wizualny,

- Towaru nieposiadającego oryginalnego opakowania wchodzącego w skład zestawu

- Towaru, który nie posiada kompletu elementów w chodzącego w skład zestawu,

- Towar, który został używany przez klienta,

- Towar, który został wykonany na specjalne zamówienie pod Klienta,

- Towarów zapieczętowanych, które nie nadają się do zwrotu po ich otworzeniu ze względu na ochronę środowiska, ochronę zdrowia, lub związanych z higieną osobistą (np. niektóre towary wędkarskie, oleje, smary, płyny itp.).

4. Zwrot Towaru możliwy jest przez Klienta lub Przedsiębiorcę indywidualnego poprzez wcześniejsze wypełnienie

formularza znajdującego się na stronie www.romek-elektro-tools.pl po zalogowaniu się przez kupującego na swoje konto.