REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Wszelkie prawa autorskie, intelektualne, w tym majątkowe Sklepu internetowego należą do usługodawcy, który zakazuje ich rozpowszechnianie.

2. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas towary i produkty są nowe i wolne od wad!

3. Podczas składania przez Klienta zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej wymagane jest przez klienta posiadanie aktualnego adresu E-mail (poczty elektronicznej).

4. W celu złożenia zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Strony Internetowej wymagane jest przez Klienta posiadanie aktualnego aktywnego numeru telefonicznego.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do treści zawartych na stronie internetowej www.romek-elektro-tools.pl.

6. Sprzedawca nie dopuszcza do wykorzystywania informacji oraz funkcji zawartych na stronie www.romek-elektro-tools.pl przez inne Firmy oraz Klientów, które naruszałyby interes Sprzedawcy.

7. Wszelkie dane Klienta związane z rejestracją oraz zakupem towaru za pośrednictwem Strony Internetowej są przechowywane przez Sprzedawcę i nie są w żaden sposób przekazywane do Firm Zewnętrznym. Sprzedawca rekomenduje posiadanie przez Klienta dodatkowej ochrony w postaci programów antywirusowych na sprzęcie Klienta.

8. Usługodawca nie jest dostawcą treści zawartych na stronie a jedynie podmiotem zapewniającym odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

§ 2. REJESTRACJA

1. Klient na stronie internetowej ma możliwość rejestracji Konta Klienta bezpłatnie.

2. Rejestracja Konta Klienta odbywa się za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Dane z rejestracji są wysyłane do Usługodawcy za pomocą drogi elektronicznej i przechowywane na Serwerze Sklepu.

3. Klient, aby zrobić zamówienie nie musi posiadać Konta Klienta.

4. Klient podczas rejestracji jest pytany o zgody marketingowe (aktualne promocje, oferty) na podany adres E-mail. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie wpływa w żaden sposób na dokończenie rejestracji Konta Klienta. Klient ma możliwość zrezygnować w każdej chwili z oferty marketingowej wystarczy, że zwróci się do usługodawcy za pomocą stosownego oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej lub z panelu swojego konta w zakładce „INFORMACJA”.

5. W celu utworzenia Konta Klienta wymagany jest aktualny adres E-mail Klienta.

6. Hasło do Konta Klienta musi składać się z odpowiedniego ciągu liczb i cyfr.

7. Klient w przypadku zapomnienia Hasła może go odzyskać za pomocą odnośnika „nie pamiętam hasła” dostępnego na stronie.

§ 3. ZAKUPY

1. Klient za pośrednictwem strony internetowej ma możliwość składania zamówień 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

2. Klient po wyborze towaru / towarów dodaje go do koszyka gdzie musi przejść przez proces zamówienia (konieczne jest podanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu E-mail).

3. Klient podczas zamawiania towaru informowany jest o cenie całości zamówienia wraz z dostawą oraz usługami dodatkowymi wybranymi przez Klienta.

4. Ilość zamawianego towaru jest ograniczona, o czym klient jest informowany podczas składania zamówienia. W szczególnych wypadkach towar może być nie dostępny po zakupie przez Klienta, o czym jest poinformowany przez Usługodawcę.

5. Klient składający zamówienie oferuję zawarcie Umowy sprzedaży na zakup towarów od Sprzedawcy będących przedmiotem zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia Usługodawca przesyła za pomocą drogi elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.

§ 4. DOSTAWY TOWARU METODĄ WYSYŁKOWĄ

1. Dostawa zakupionego towaru na stronie sklepu internetowego przez Klienta albo przez Przedsiębiorcę indywidualnego zwanego później również, jako „Klient” odbywa się za pośrednictwem Firmy kurierskiej współpracującej ze sprzedawcą towaru.

a) firmą kurierską DPD, INPOST, Poczta Polska (Możliwość wyboru firmy kurierskiej)

b) firmą kurierską obsługującej skrytki pocztowe (Paczkomaty - Inpost)

2. Sprzedawca realizuję dostawę zamówionego towaru w systemie wysyłkowym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Klient zamawiający towar metodą wysyłkową poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu ze Sprzedającym w celu ustalenia szczegółów indywidualnej wysyłki.

3. Termin dostawy towaru znajduje się na stronie produktu. Dostawa towaru w szczególnych przypadkach może ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową tylko w dni robocze( poniedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy – świąt).

Przy wyborze przez klienta tradycyjnego przelewu bankowego. Sprzedawca wysyła towar po zaksięgowaniu pełnej wartości zamówienia.

4. W przypadku wybrania dostawy przez Klienta towaru za pośrednictwem Firmy kurierskiej. Towary są wysyłane na podany adres przez Klienta w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

Wybór przewoźnika może być uzależniony od:

- wagi towaru zamówionego,

- sposobu ich bezpiecznego przetransportowania,

5. Klient po otrzymaniu towaru jest zobowiązany do zbadania przesyłki pod względem ewentualnych uszkodzeń oraz kompletności zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości dostarczonej przesyłki, Klient ma prawo żądać od przewoźnika spisania protokołu szkody oraz poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Sprzedającego.

6. W przypadku wybrania dostawy przez Klienta towaru za pośrednictwem Skrytki Pocztowej. Towary są wysyłane na adres danego Paczkomatu wskazanego przez Klienta w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

7. Do każdego zamówienia Klienta drogą wysyłkową jest dołączany dowód zakupu (paragon, lub faktura VAT). Dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów następuję drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres E-mail w formularzu zamówienia. Pliki są wysyłane w formacie pliku elektronicznego PDF. Klient może odtworzyć podany plik PDF za pomocą darmowego programu obsługującego dany format.

§ 5. ODBIÓR TOWARU METODĄ STACJONARNĄ

1. Klient albo Przedsiębiorca indywidualny zwany później również, jako „Klient” ma również możliwość wyboru formy odebrania osobiście zamówienia za pośrednictwem sklepu stacjonarnego w godzinach pracy sklepu znajdującego się:

Romek-Elektro Sp. z o.o.

ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

Podczas wyboru sposobu odbioru zamówienia za pośrednictwem Sklepu Stacjonarnego rodzaj dowodu zakupu jest wystawiany przez Sprzedawcę w formie wybranej przez Klienta w trakcje wypełniania formularza zamówienia.

Towary zamówione i opłacone z odbiorem osobistym w Sklepie Stacjonarnym są przygotowywane przez Sprzedawcę do odbioru przez Klienta.

Klient jest poinformowany o możliwości odbioru towaru przez sprzedawcę drogą elektroniczną lub telefoniczną (rozmowy, SMS).

Czas odbioru opłaconego przez Klienta zamówienia wynosi 2 dni robocze liczone od chwili poinformowania go o tym.

§ 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROTY

1. Klient albo Przedsiębiorca indywidualny zwany później również, jako „Klient” ma prawo na odstąpienie od umowy / zwrotu zakupionego towaru na odległość. Konsument ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych liczących się od momentu wejścia w jego posiadanie.

Klient korzystający z możliwości odstąpienia umowy / zwrotu jest zobowiązany o dostarczenie na koszt własny zakupionego towaru na adres sklepu:

Romek-Elektro Sp. z o.o.

ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

2. Kiedy Klient lub Przedsiębiorca Indywidualny możne dokonać zwrotu towaru?

- Towar został rozpakowany w celu sprawdzenia poprawności działania oraz kompletacji zamówienia na takiej samej zasadzie jak dokonanie zakupu w sklepie stacjonarnym,

- Towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych oraz wizualnych,

- Towar posiada kompletny zestaw dołączony przez Sprzedawcę,

- Towar nie został wykonany na specjalne zamówienie pod Klienta,

- Towar posiada oryginalne opakowanie wchodzące w skład zestawu.

3. Kiedy prawo odstąpienia od umowy / zwrotu nie przysługuje klientowi oraz Przedsiębiorcy indywidualnemu?

- Towaru uszkodzonego w sposób mechaniczny oraz wizualny,

- Towaru nieposiadającego oryginalnego opakowania wchodzącego w skład zestawu

- Towaru, który nie posiada kompletu elementów w chodzącego w skład zestawu,

- Towar, który został używany przez klienta,

- Towar, który został wykonany na specjalne zamówienie pod Klienta,

- Towarów zapieczętowanych, które nie nadają się do zwrotu po ich otworzeniu ze względu na ochronę środowiska, ochronę zdrowia, lub związanych z higieną osobistą (np. niektóre towary wędkarskie, oleje, smary, płyny itp.).

4. Zwrot Towaru możliwy jest przez Klienta lub Przedsiębiorcę indywidualnego poprzez wcześniejsze wypełnienie

formularza znajdującego się na stronie www.romek-elektro-tools.pl po zalogowaniu się przez kupującego na swoje konto.

§ 7. PŁATNOŚCI

1. Klient podczas składania zamówienia ma możliwość wyboru formy płatności za towar.

a) szybki przelew internetowy za pośrednictwem usługodawcy Paywall imoje,

b) tradycyjny przelew internetowy,

c) płatność przy odbiorze towaru (wysyłka pobraniowa),

c) możliwość zamówienia towaru za pośrednictwem strony sklepu internetowego www.romek-elektro-tools.pl oraz dokonanie bezpośredniej płatności w siedzibie firmy:

Romek-Elektro Sp. z o.o.
ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

2. Szybki przelew internetowy za pośrednictwem usługodawcy Paywall imoje.

- Klient po wybraniu formy płatności szybki przelew zobowiązuję się do opłaty zamówienia poprzez serwis płatniczy Paywall imoje nie później niż do końca tego samego dnia. W przypadku nie wywiązania się z terminu płatności Usługodawca może rozwiązać umowę zawartą z Klientem.

3. Tradycyjny przelew internetowy:

Klient jest zobowiązany do przelewu całej wartości zamówienia na konto bankowe sprzedawcy w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych. W przypadku nie wywiązania się z terminu płatności Usługodawca może rozwiązać umowę zawartą z Klientem.

Romek-Elektro Sp. z o.o.
ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice

Nr konta: 49 1050 1432 10000090 7923 3046  

Sprzedawca jest zobowiązany do śledzenia toku przelewu od klienta.

4. Płatność przy odbiorze towaru (wysyłka pobraniowa).

Klient jest zobowiązany do opłaty zamówienia bezpośrednio u Dostawcy towaru.

Sprzedawca wysyła paczkę metodą pobraniową na równoważną kwotę całości zamówienia klienta(wraz z kosztami dostawy).

Dostawca może przed wręczeniem towaru prosić klienta o dokonanie pierw płatności.

§ 8. GWARANCJA

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją.

- 24 miesięczną w przypadku zakupu przez osoby indywidualne,

- 12 miesięczną w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą.

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są

całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

§ 9. REKLAMACJE

1. Klient chcąc zareklamować produkt powinien po wcześniejszym poinformowaniu Sprzedawcy wysłać towar na adres sklepu:

Romek-Elektro Sp. z o.o.

ul. Ostrowiecka 25
27-200 Starachowice
świętokrzyskie
Polska

2. Klient towar na reklamację dostarcza we własnym zakresie do siedziby Firmy. Koszty wysyłki towaru poreklamacyjnego ponosi Sprzedający.

3. Towar odsyłany przez Klienta powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu do serwisu.

4. Wymagane jest dostarczenie przez Klienta wraz z reklamowanym towarem dowodu zakupu, bądź potwierdzenia transakcji płatniczej oraz opisu zaistniałej usterki.

Gotowy wzór formularza reklamacyjnego dostępny na dole strony Sklepu w zakładce REKLAMACJE

Poprawnie złożona reklamacja (bez formularza reklamacyjnego) powinna zawierać:
- dane kontaktowe (Twoje imię i nazwisko, adres oraz email i telefon kontaktowy), co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- data zakupu sprzętu (dowód płatności) lub dokument potwierdzający (paragon, faktura) 
- przedmiot reklamacyjny, ze wskazaniem Twojego żądania,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis usterki).

5. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni kalendarzowych liczony od momentu odebrania towaru reklamowanego przez Sprzedawcę.

6. W przypadku braku informacji o przebiegu rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na Twoją korzyść.

7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail.


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są

całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA

1.Klient zamieszczając, udostępniając treści wykonuje to w pełni świadomie oraz dobrowolnie.

2. Podane informacje podczas rejestracji przez Klienta są w pełni autentyczne i dotyczą jego osoby.

3. Klient publikując treści bierze za nie w pełni odpowiedzialność oraz zgadza się na przetwarzanie ich za pośrednictwem Usługodawcy.

4. Klient podający się za osoby trzecie bez jej zgody bierze na siebie pełną odpowiedzialność.

5. Usługodawca zakazuje używania obraźliwych, wulgarnych słów na stronie internetowej skierowanych do osób trzecich.