

Polityka bezpieczeństwa
Dostawy i zwroty
Dostępne płatności
Profesjonalny przyrząd do blokowania kół rozrządu. Zestaw umożliwia unieruchomienie kół zębatych rozrządu w pozycji serwisowej, podczas wymiany paska rozrządu. Specjalny kształt blokad pozwala na precyzyjne ustawienie punktów kontrolnych zapłonu. Blokady unieruchamiają koło zębate rozrządu i wału korbowego oraz koło napinacza paska. Polecane do użytku zawodowego w specjalistycznych serwisach samochodowych. Całość zestawu zapakowana w praktycznej walizkę
VW Lupo, Fox, Polo, Golf, Golf Plus, Bora, Jetta, Beetle,
Scirocco, Passat, Sharan, Touran, Tiguan, Caddy, Transporter (98-11)
AUDI A2,A3, A4, A5, A6, TT, Q5 (98-11)
SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba, Altea, Leon, Toledo, Alhambra (99-11)
SKODA Fabia, Roomster, Octavia, Superb (00-11) oraz FORD Galaxy
Silniki: 1,2 / 1,4 / 1,9 TDI PD oraz 1,6 / 2,0 TDI Common Rail.
ANY, ASZ, ATD, AMF, ATL, BHC, AXR, AVB, AVX, AWX, AMF, BMS, BNM, BNV,
ANU, ARL, AUY, BTB
BVK, BJB, BKC, AZV, BKD, AXB, AXC, BDJ, BST, AJM, AYZ, BWB, BAY, AXG, AXL, AYC
AVQ, BMP, BRM, BRU, BSU, BXE, BXF, BMM, BDK, AZU, BMN, ATJ, BGW,
BHW, ACV, AHY, AJ
Zestaw przeznaczony jest do wymiany paska rozrządu w specjalistycznych serwisach motoryzacyjnych. Umożliwia unieruchomienie kół zębatych w pozycji serwisowej. Dzięki swojemu kształtowi pozwala precyzyjnie ustawić punkty kontrolne zapłonu. 4 blokady unieruchamiają koło zębate i wał korbowy, a szpilka koło napinacza paska. Pasuje do silników: 3 i 4 cylindrowe 1,2; 1,4; 1,9 TDI oraz 2,0 SDI i TDI w samochodach VW, Seat, Audi oraz Skoda